Asistent prodeje - pracovní náplň
- Plnění úkolů přidělených vedoucím zaměstnancem (řídí se denním, týdenním a měsíčním plánem úkolů, zvláště pak rozpisem na dané prodejně).
- Aktivní nabídka zboží zákazníkům a zdvořilá komunikace.
- Aktualizování nabídkové tabule.
- Příjem a průběžné doplňování zboží do regálů.
- Kontrola cen a zodpovědnost za cenovky u jednotlivého sortimentu.
- Průběžná kontrola záruční lhůty zboží (minimální doba trvanlivosti, doba spotřeby) a včasné řešení slev ve spolupráci s VPJ.
- Pravidelná kontrola a evidence teploty u mrazicího a chladicího zařízení.
- Příprava a dopek pečiva (u PJ s dopékací pecí).
- Příprava na pečení a grilování masných polotovarů (u PJ s teplým pultem).
- Obsluha pokladny - zodpovědnost za řádné převzetí a vrácení finanční hotovosti, obsluhu zákazníků, závěrečnou inventuru a předání pokladní hotovosti VPJ nebo ZVPJ.
- Provádění pravidelného úklidu a sanitace pracoviště dle předepsaného harmonogramu.
- Příprava zásob zboží k inventarizaci.
- Zodpovědnost za svěřený majetek (stroje, zařízení, pracovní pomůcky, zboží, finanční hotovost apod.).
- Zodpovědnost za svěřené zásoby zboží (zamezení krádeží na PJ).
- Nošení předepsaného pracovního oděvu.
- Dodržování vnitřních předpisů a směrnic zaměstnavatele, zejména těch vztahujících se k provozu PJ a bezpečnostních a hygienických předpisů.